Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як
учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце
диференційованого навчання
Диференціація навчання в ході вивчення теми
здійснюватиметься за домінуючими типами сприйняття учнів: візуальне, аудіальне
і кінестетичне сприйняття. Формуватиметься і оцінюватиметься самоспрямованість
учнів у навчанні та відслідковується їх прогрес у навчанні. Необхідно
звернуть увагу на розподіл груп за
відмінностями в роботі лівого та правої півкулі, а також класифікацію затипами множинного інтеоекту за Говардом Гарднером.
А саме при розподілі груп, учнів розділяти в групи з
різними типами. Тоді при обговоренні кожний учень буде бачати свій бік проблеми
і висловлювати свою думку. В результаті ми будемо бачити більш широке
висвітлення проблеми.
Немає коментарів:
Дописати коментар