четвер, 21 червня 2012 р.

"Модуль 9. Рефлексія"

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання
Диференціація навчання в ході вивчення теми здійснюватиметься за домінуючими типами сприйняття учнів: візуальне, аудіальне і кінестетичне сприйняття. Формуватиметься і оцінюватиметься самоспрямованість учнів у навчанні та відслідковується їх прогрес у навчанні. Необхідно звернуть  увагу на розподіл груп за відмінностями в роботі лівого та правої півкулі, а також класифікацію затипами множинного інтеоекту за Говардом Гарднером.
А саме при розподілі груп, учнів розділяти в групи з різними типами. Тоді при обговоренні кожний учень буде бачати свій бік проблеми і висловлювати свою думку. В результаті ми будемо бачити більш широке висвітлення проблеми.

Немає коментарів:

Дописати коментар