середу, 20 червня 2012 р.

"Модуль.8 Рефлексія"

 Пройшовши даний модуль я зрозумів, як провести обє' ктине оцінювання
  Як покращити систему оцінювання ?
Як залучити учнів до процесу оцінювання  їх ставлення до навчання та як оцінювання допоможе досягненню поставлених навчальних цілей?
За допомогою матеріалів цього модуля я усвідомив головні ідеї оцінювання:
  • Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
  • Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
  • Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
  •  Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання.
  • Обрав  для себе різні форми оцінювання

Немає коментарів:

Дописати коментар